jojo
نوشته شده توسط : arash

نام کامل: جوآن نوئل لوزکه


تاریخ تولد: 20 دسامبر

محل تولد: فاکسبرو - ایالت ما سا چوست1990

می گوید : من بریتنی شماره 2 نیستم. اون یک رقاص بزرگ و من بلد نیستم برقصم . من بیشتر یک خواننده ام. برام خیلی جالبه که مردم در خیابان من رو می شناسند و دخترا نزدیکم می آیند و می گن :"دوست پسر من یک احمق واقعی بود و تو با آهنگات در این زمینه کمکم کردی که بشناسمش". من خوشحالم که می تونم مردم و با موزیک هایم کمک کنم.این فرد کسی نیست جز "جوآن نوئل لوزکه" معروف به " JOJO".
در اطراف بوستون در ایالت ماساچوست در آمریکا در اتاقی بزرگ شد که پر شده بود از آهنگ و موسیقی .
مادرش یک تکخوان کلیسا و همچنین گرداننده ی تئاتر موزیکال بود.JOJO از همون موقع تمابل خودش رو به یادگیری آوازهای روحانی و ملودیها را با نگاه کردن - گوش کردن و تمرین کردن از مادرش یاد می گرفت.
JOJO میگه : " من وقتی تنها دو سال داشتم - آهنگهای بچگانه می خواندم و تکرار می کردم ".
مادر و پدرش وقتی که تنها 5 سال داشت از هم جدا شدند.و JOJO هم باید از یه جایی شروع می کرد و شاید شروع JOJO هم به زمانی برگرده که یک آگهی در روزنامه دید که که برای CBS-TV's Kids Say the Darndest Things On The Road In Boston آزمایش هنرپیشگیمی گرفتند. بیل کسبای مجری نمایش از JOJO خواست تا یک قطعه ی کوچکی بخونه. بعد از آن یک تلفن از نمایش اپرا وینفری خواستار دعوت JOJO و ظاهر شدن در یک نمایش شدند.و JOJO در موردش می گه : when it came to performing, I just had no fearو در همون موقع همه چیز شروع به اتفاق افتادن کرد.

 




:: موضوعات مرتبط: بیوگرافی خواننده ها , jojo , ,
:: بازدید از این مطلب : 612
|
امتیاز مطلب : 90
|
تعداد امتیازدهندگان : 28
|
مجموع امتیاز : 28
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 فروردين 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
fateme در تاریخ : 1391/1/11/5 - - گفته است :
الهی
خیلی دوسش دارم. ممنون


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: